Hai România, cu spiritul tău de turmă!

Mă uitam aseară la televizor. De fapt, mai mult frati-mio se uita, însă auzeam și eu vag ce se întâmpla pe acolo. Ceea ce mi-a atras cel mai mult atenția este invazia de site-uri si campanii legate strâns de Campionatul European. Am văzut cum, Dacia, Raiffeisen, Domo, Mastercard și multe alte companii de care nu îmi aduc momentan aminte se zbat mult să atragă oamenii prin campaniile legate de acest eveniment.

Sincer, nu îmi dau seama exact, dacă e din cauză că nu prea sunt eu mare fan al acestui sport sau pur și simplu nu îmi place efectul de turmă, dar sunt sătul de toate campaniile și de toate site-urile care tratează același subiect în absolut același fel.

Notă*:

  • There is no bad publicity
  • Back of

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

Leave a Reply to Tudor Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.