June 25, 2009 | In: comportamentul uman

God, Love and Sex

În filmul Hackers se presupune că cele mai folosite parole din lume sunt cuvintele “God”, “Love” şi “Sex”. Aşa că am vrut să văd cu ochii mei care sunt procentajele de căutări pe google pentru aceste cuvinte.  Observaţi graficul de mai jos

God, Love and Sex

Din grafic se pot trage următoarele concluzii:

  1. “God” este constant şi este de departe cel mai puţin căutat;
  2. “Sex” este într-o creştere constantă;
  3. “Love” a început să crească începând cu 2008, mai bine zis din noiembrie 2007.. are cineva idee de ce?
  4. Ştirile despre aceste cuvinte sunt în continuă creştere (proporţional), dar “Love” are un avans destul de bun;
  5. În fiecare an, în jurul datei de 14 februarie lumea caută despre “love”.. aşa cum mai spuneam;
  6. În fiecare an, chiar înainte de revelion, oamenii caută “Sex”.. ştiu persoane concepute de revelion şi asta cam confirmă regula.. ;
  7. A se observa că “God” este absolut constant, indiferent de perioada anului, indiferent dacă sunt sau nu sărbători ce sunt văzute ca şi cum ar avea legatura cu Dumnezeu în cultura vestică.

Puteţi să trageţi şi mai multe concluzii analizand şi ceilalţi factori sociologici – spre exemplu, puteţi vedea ce ţară caută cel mai mult despre “Sex” sau care oraş caută despre “God” – dacă daţi click aici.

Voi cum vă explicaţi graficul?

Related Posts:

Comment Form

Abonează-te prin Email

Categorii

Foto

111411001001919917896878863857