Să nu se usuce pâinea


Când am fost la conferinţa Eliberatica am cumpărat o carte de la standul O’Reilly – Programming Collective Intelligence. E mai puţin importantă cartea în acest moment. Ideea-i ca această carte a venit într-o sacoşă de la O’Reilly, care la un moment dat a ajuns acasă, în Alexandria.

Revenind din Sibiu, în Alexandria, pentru crăciun, am observat că maica-mea ţinea pâinea în sacoşa mai sus menţionată. Evident, puţin o interesa că sacoşa era de la una dintre cele mai apreciate edituri ce se adresează programtorilor si Internetului, în general. Pentru ea, era doar sacoşa în care ţinea pâinea să nu se usuce.

Atunci mi-am dat seama că dacă vrei să faci un produs valoros, trebuie să îl poţi face să aibă cât mai multe întrebuniţări pentru fiecare om din lume. Degeaba, creezi un website, dacă acesta face un singur lucru şi nimic mai mult. Trebuie să fie suficient de bun încât să poată “ţine şi pâinea”.


One response to “Să nu se usuce pâinea”

  1. Da, dar nici in cazul sacosei nu poti spune ca face 2 lucruri foarte diferite. In sine, ea tine ceva…

    La site-uri cred ca sunt de partea cealalta: sa isi atinga cat mai bine scopul lui. Nu imi place stilul de site in care mai e pusa si o sectiune “Curs valutar” ca poate e util cuiva, si daca tot e loc, de ce nu?
    Sau, mai general, la site-uri nu trebuie pusa intrebarea “de ce nu?”, ci “de ce?”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.