De dimineata am aflat din BusinessMagazin ca:
- 19% dintre tinerii romani sunt independenti financiar dar vor sa isi faca propria afacere si ca isi formeaza parerile despre ceilalti in functie de marcile pe care le folosesc;
- 17,2% dintre tineri sunt confuzi.. nu prea stiu ei ce vor, dar sunt impulsivi in a cheltui banii parintilor si din cauza asta ii gasesti mai mult pe protalurile de stiri si pe paginile ziarelor si daca sunt dezamagiti de un brand il vor evita apoi;
- 17,9% dintre tineri nu vor sa fie angajati dar spera sa aiba o afacere (buna asta, stiu), isi dau banii in mare parte pe distractie, gadget-uri si haine si apreciaza brandurile in masura in care le reprezinta atitudinea si valorile in fata celorlalti;
- 15,8% dintre tineri isi doresc sa castige mult dar fara efort, au brand-uri preferate pe care le “poarta” mult timp, in acelasi timp marca este importanta pentru ei atat timp cat este recunoscuta si de altii..
De restul 30% nu am aflat nimic… probabil restul au declarat ca nu mai sunt tineri dupa ce au vazut cu ce oameni sunt in generatie..
inseamna ca eu sunt in procentele ramase. pentru ca nu ma incadrez la nici o categorie din cele prezentate. :P
:) foarte tare
foarte interesant. adina se incadreaza in toate cele 4 categorii de tineri. genial.