De dimineata am aflat din BusinessMagazin ca:
- 19% dintre tinerii romani sunt independenti financiar dar vor sa isi faca propria afacere si ca isi formeaza parerile despre ceilalti in functie de marcile pe care le folosesc;
- 17,2% dintre tineri sunt confuzi.. nu prea stiu ei ce vor, dar sunt impulsivi in a cheltui banii parintilor si din cauza asta ii gasesti mai mult pe protalurile de stiri si pe paginile ziarelor si daca sunt dezamagiti de un brand il vor evita apoi;
- 17,9% dintre tineri nu vor sa fie angajati dar spera sa aiba o afacere (buna asta, stiu), isi dau banii in mare parte pe distractie, gadget-uri si haine si apreciaza brandurile in masura in care le reprezinta atitudinea si valorile in fata celorlalti;
- 15,8% dintre tineri isi doresc sa castige mult dar fara efort, au brand-uri preferate pe care le “poarta” mult timp, in acelasi timp marca este importanta pentru ei atat timp cat este recunoscuta si de altii..
De restul 30% nu am aflat nimic… probabil restul au declarat ca nu mai sunt tineri dupa ce au vazut cu ce oameni sunt in generatie..
3 responses to “Impartirea tinerilor”
inseamna ca eu sunt in procentele ramase. pentru ca nu ma incadrez la nici o categorie din cele prezentate. :P
:) foarte tare
foarte interesant. adina se incadreaza in toate cele 4 categorii de tineri. genial.