Dacă aș fi.. angajat Vodafone


  • aș propune să se contruiască un software care să anunțe pe cei de la sales când un client are șanse mari să fie nemulțumit pentru că plătește prea mult pentru prea puțin;
  • nu aș fi spălat pe creier de idea că lucrez într-o multunațională și că sunt încă unul din ceilalți corporatiști;
  • nu aș încerca să le fac contra-oferte clienților care deja au făcut cererea de portare a numărului și care spun clar că sunt foarte dezamăgit de serviciile oferite până în acest moment de Vodafone;
  • nu aș spune că este vina clientului pentru că nu a sunat la relații cu clienții pentru a se interesa de oferte mai bune;
  • mi-ar fi rușine pentru că lucrez în această companie;
  • nu aș purta tricouri roșii;
  • m-aș angaja la Orange ca să îmi dau seama că și aia sunt la fel de varză;

P.S. După cum spuneam..

,

2 responses to “Dacă aș fi.. angajat Vodafone”

  1. mai rau e ca toti fac asa… si eu m-am trezit anul trecut, avand abonament Cosmote, ca fiecare om pe care-l intrebam vorbea de 2 ori mai ieftin ca mine… Am mai reparat putin situatia, dar tot nu e exceptional…

    Noi sa fim sanatosi…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.