Saritura perfecta (In cautarea fericirii 1)


Am ramas socat acum cativa ani de reclama de la Sony Bravia, aceea cu mingile de cauciuc.. Probabil cea mai buna reclama existenta, din punctul meu de vedere.. De fapt, atat de tare m-a impresionat, incat am avut si o discutie extrem de intensa cu cineva, plecand de la acea reclama.

Nu vreau sa va umplu capul cu prea multe detalii asa ca o sa va spun doar concluzia acelei discutii:

Sariturile unei mingi difera fata de ale alteia pot fi comparate in functie de doua proprietati – inaltimea sariturii, si pasul acesteia (distanta intre locul unde cade odata mingea si locul unde cade apoi). Astfel unele sar mai sus dar au pasul mai mic, altele sar mai jos dar au pasul mai mare, sau orice alta combinatie posibila.. Oamenii cauta lucruri care sa ii faca fericiti, exact pe acelasi sistem.. Pentru ca si oamenii “sar” la fel ca o minge (sa zicem bioritm) ei cauta, inconstient o “minge” care sa aiba aceeasi saritura, la fel de inalta si la fel de lunga.. Ceea ce este interesant este ca de multe ori, gasesc doar una din aceste proprietati la fel ca a lor si cred ca au gasit ce cautau, fara sa isi dea seama ca mai era ceva.. decat mai tarziu..

Asadar, cautati “mingile” potrivite, sa nu sara nici mai sus, nici mai jos decat voi.. nici mai departe si nici mai aproape.. altfel, nu puteti “sari” impreuna.

Acum, revenind la ceva mai nou.. vreau sa spun doar atat.. s-au folosit 2,5 tone de plastilina pentru reclama de mai jos.. iar astfel pot spune ca asta este (probabil) cea mai tare reclama pe care am vazut-o vreodata.. like no other.. mai multe detalii pe http://bravia.sony.eu/bravia.html, great site also btw.


4 responses to “Saritura perfecta (In cautarea fericirii 1)”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.