Cand banca gandeste la fel


Cand banca gandeste la fel
Sunt sigur ca deja stiti toti campania de rebranding a BCR.. este prin toate orasele, pe toti stalpii, pe toate blocurile.. oriunde.

Am asteptat sa se mai termine cu povestea asta ca sa pot si eu sa imi spun parerea despre noua lor “pozitie”.. Am analizat cele doua spoturi, pe care le tot au ei peste tot si am inteles. Am inteles ce vor, sau poate am inteles ce am vrut eu.

Mi se pare ca, mai nou, BCR se adreseaza urmatorului tip de om:
> barbat, tanar, implicat intr-o relatie care are o slujba mediocra, care este extrem de nehotarat si foarte necunoscator in materie de ce ii place parterei ( a se vedea nehotararea celui cu buchetul) si cu atat mai putin atent la aceasta (habar nu avea de “ziua lor”). De fapt, BCR se adreseaza tutror babratilor tineri mediocrii din romania.. Toti care stiu mult mai multe despre sport decat despre partenera, care habar nu au ce flori ii plac si sunt extrem de nehotarati.. pentru ca pana la urma barbatii sunt nehotarati, iar atunci cand sunt hotarati, se fac de rahat.

Hmm, so BCR, se adreseaza doar barbatilor?? ce se intampla cu restul oamenilor? BCR-ul devine un fel de manastire din aceea care interzice accesul femeilor? BCR-ul gandeste la fel ca barbatii?? Well, nu stiu ce sa spun, din punctul meu de vedere (al unui barbat), BCR-ul era cea mai demna banca de luat in seamna din sistemul bancar, asta mai pana “alaltaieri” cand a inceput rebrandingul. Acum mi se pare ca imaginea este extrem de sifonata.. si ca imaginea care reuseste sa si-o faca este extrem de aiurea pozitionata.

Ceea ce este extrem de interesant este ca, am vazut cum in ultimul timp, Millennium Bank are o campanie foarte interesanta de imagine prin care abordeaza teme extrem de umane, ca dragoste, umanitate si stil.. O abordare total diferita fata de “rigiditatea” bancilor..

Toate aceste abordari de imagine ale bancilor romanesti sunt foarte interesante, o sa vedem cum vor reactiona si oamenii la aceste schimbari, sau la aceste aparitii..

BCR
Millennium


2 responses to “Cand banca gandeste la fel”

  1. Abordarea e aia din totdeauna: ei produc bani pe seama ta. E asa dintotdeauna si cine nu isi da seama cum merg lucrurile pe lumea asta pune botu si baga mana in credit. :)

  2. Noua identitate BCR e cretina. Treceam azi la universitate si ma uitam la arhitectura cladirii BCR si la sigla de asupra. Incongruenta grosolana! Ar fi trebuit sa puna accent pe ceea ce alte banci nu au, in loc sa incerce sa copieze! Sunt patetici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.