How Far We’ve Come


Va spuneam mai de mult ca nu mai ma uit la tv, dar ca am descoperit alte metode mult mai interesante de a ramane legat de continutul video..

Astazi, cautand pe Joost TV, ce mai e nou, am descoperit o melodie pe care inca nu o stiam.. Matchbox Twenty – How far we’ve come.. e interesant si videoclipul, de altfel. Si atunci.. privind videoclipul, ascultand melodia, mi-am dat seama ca intr-adevar am ajuns departe. Melodiile noi, nu le mai gasesc de mult pe mtv-ul romanesc si nici macar pe VH1. Din contra, cam toate melodiile noi pe care le-am descoperit in ultimul timp sunt fie din playlistul celor de la BBC Radio1 – pe care ii ascult prin internet aproape in fiecare zi cu placere, sau din diferite spoturi audio sau video, pe care le gasesc online (exemplul ar fi reclama la Clicknet, cu a ei Citizen Cope – Brother Lee).

Ce e ciudat, din ce in ce mai multi artisti isi “elibereaza” muzica si o distribuie (aproape) gratuit pe internet.. stiu ca totul este de fapt benefic.. si aici nu ma refer la trupe de mana a treia.. un exemplu ar fi Radiohead, care te lasa sa iti comanzi albumul pentru download introducand orice pret vrei tu pentru el.. chiar si 0 lire. Nu spun ca e bine ca il dau gratuit.. spun ca au inteles ca intr-un fel sau altul continutul ajunge la utilizator..
Daca am avea si o legislatia mai buna in legatura cu drepturile de autor pentru continutul audio prin internet, asa cum au Statele Unite sau Marea britanie, am putea avea acces la mult mai multe downloaduri gratuite audio, cu mult inainte sa apara pe piata (like Adel si multi altii, sa nu mai zic de Pandora), dar ma rog.. nu stiu prea multe despre ce legi trebuie, asa ca nu pot decat sa ma multumesc cu lucrurile la care am acces.. Pana atunci va las cu noua mea descoperire, probabil ca multi o stiti deja:

, ,

One response to “How Far We’ve Come”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.